Sayfalar

23 Nisan 2009 Perşembe

özlüyorum

Özlüyorum seni Atam keşke yanımızda olsan
Yangın yeri yine vatan gelsende bizi kurtarsan
Özlüyorum seni Atam emanet ettiğin vatan
Satılıyor şimdi Atam neredesin gelip kurtarsan

Özgürlük meşalesini yakarak bize yol açtın
Ölmez bir eser yarattın büyük bir bayram bıraktın
Bizler senin izindeyiz geleceğin büyüğüyüz
Bıraktığın emanetin her zaman da peşindeyiz

Bak yine yirmi üç nisan armağan ettiğin bayram
Neşe dolamıyor insan çünkü kan ağlıyor vatan
Ben yinede çok mutluyum ne olursa olsun zaman
Dünyanın tek örneğidir bak bugün yirmi üç nisan.


Şairin doğru söylediğini düşünüyorum..........
ayrıca şiiri oğlum Ceyhun yazdı.....

1 yorum:

  1. Hülya'cığım;Şiir gerçekten yaşadığımız bu günleri yansıtıyor.Bunın için hiç yılmadan mücadeleye devam diyorum.....
    Sevgiler:)))))

    YanıtlaSil