Sayfalar

13 Kasım 2009 Cuma

HERKESE MERHABA


Çooook uzun zamandır sizlerle buluşamıyordum ama artık dönmeye karar verdim.Hayatın acımasızlığı hep devam ettiği için herşeyden elimi eteğimi çekmiştim.baktım ki öylede kötü böylede kötü kararımı verdim daha çok çalışıp daha çok hayata bağlanmaya gayret edeceğim.ve sizlerle paylaşacağım.paylaşmadığım her şey dahada büyüyor içimde kaldıramıyorum ozaman.okuyan olsada olmasada aklımdakileri yazacağim.belki delirmem ozaman. Bloglara bakıyorum herkes ne kadar neşeli görünüyor.oysa ben hep karamsar hep karamsar neden bende öyle olamıyorum diye öz eleştiri yapıyorum kendime bir türlü çözemiyorum.Ama her ne olursa olsun hepsini aşacağım. Bunlarım içinde de e kötüsü yanlızlık.yinede alıştım ben .gülmek için de sepler bulacağım kendime ..............

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder