Sayfalar

17 Haziran 2009 Çarşamba

boşluktayım

ben artık demir almayı düşünüyorum bu zamandan meçhule giden bir gemi olmak arkasından mendil sallanmayan. ama gidemiyorum çünkü dünya tatlısı iki yavrum var onların göz yaşları zaten bir yıldır hep akıyor onara bu acıyı yaşatmaya hakkım yok.bazen çok kötü oluyorum kendimi kaybediyorum umutlarımı hayallarimi sonra bakıyorum ki yanlış yapıyorum ve kendimi toparlamam gerektiğini fark ediyorum.degerli arkadaşım tetesal bana verdiğiniz moral için teşekkür ederim sizleri belki yüzyüze tanımıyorum ama sizin şahsınızda beni izleyen herkesi çok seviyorum teşekkür ederim.

3 yorum:

  1. bence en güzeli hiçbir şeyi takmamaya çalışmak kötü insanlar çok var ama hala iyi insanlarda var önce sağlık olsun her şey yoluna girer

    YanıtlaSil
  2. Hülyacım canım kardeşim, iki gündür sana yorum yazıyorum bir türlü kabul etmiyor bloğun gene deneyim bakalım olacakmı..nette bir durum var herhalde. Sıkıntılarını çok iyi anlıyorum. Bak herzaman seni dinlemeye dertlerine ortak olmaya hazırım unutma olurmu. Seni rahatlatmak adına ne yapmam gerekir bilemiyorum ama bir çıkış buluruz elbet. Çok zor günler geçiriyorsun biliyorum bunlar geçecek. İnanmak zorundasın. Hayat çok güzel heleki çocuklarımızla dahada güzel . Pencereni değiştir biraz ne olur. Olurmu.. Öptüm seni... Güzel gözlerinden artık sevinç gözyaşları aksın diyorum...

    YanıtlaSil