Sayfalar

18 Haziran 2009 Perşembe

teşekkür ederim

öncelikle hanife arkadaşıma ve sabiha ablama bana verdikleri moral ve destekten dolayı çok teşekkür ederim bu yazdıklarınız suyun altında iken kendi nefesinden verilen bir nefes gibi aynı çok teşekkür ederim. ben kurtulmak için çabalarımı hiç bırakmıyorum ama insanlar öyle kötüki öyle ehli keyif ki öyle vurdum duymaz ki beni yoran ve çok yıpratan bu biz birşeyler yapmaya çalıştık ça insanlar kaplumbağa dan da ağır hareket ediyor biz zamanla yarışırken onlar sanki uzayda zamansız bir ortam da gibi hareket ediyorlar insanı yoran bu birşeyler yapmak istiyorsun ama onlar engellemek için elinden geleni arkalarına koymuyorlar.onların ehlikeyif durumlarına karşı ben inadına ayakta dumak için çabalıyorum .allaha sonsuz inancım var ben inadına bu kötü günleri geçireceğim belki çok zor zamanlar daha yaşayacağım ama sizlerin desteği ile geçireceğim bu kötülükleri .dün bir söz okudum ve kağıda yazıp duvara astı.''BAZI YIKILIŞLAR DAHA PARLAK KALKINIŞLARIN TEŞVİKCİSİDİR''ne dersiniz?

1 yorum:

  1. Harika bir söz derim.....Sular bulanmayınca durulmazmış sözünü hatırlattı bana....
    Güzel günler sizi bekliyordur umarım....
    Bir söz daha "her şerde bir hayır,her hayırda bir şer arayınız"....

    YanıtlaSil